
Purella Superfoods, stanowiąca część marki FoodWell, wchodzi na rynek batonów proteinowych, wprowadzając nową jakość produktów, wzbogaconych o superfoods.
- Nowa linia produktów to reakcja marki na szybki wzrost rynku żywności funkcjonalnej. Firma, ceniona za innowacyjne podejście i wysokiej jakości składniki, kontynuuje rozwijanie pozycji lidera rynkowego w kategorii zdrowej żywności.
- W ramach szeroko zakrojonych działań marketingowych, prowadzona jest akcja trialowa, której celem jest dotarcie do 1 miliona konsumentów. Produkty są dostępne w sprzedaży od lipca br. zarówno w sieciach handlowych, jak i online.
Marka Purella Superfoods, należąca do firmy FoodWell, znana z wysokiej jakości produktów zdrowej żywności, ogłosiła swoje wejście na rynek batonów proteinowych. Nowa linia obejmuje cztery warianty smakowe, które dostarczają 11 gramów białka oraz dedykowany superfood, zapewniając wsparcie zarówno dla osób aktywnych fizycznie, jak i tych dbających o zbilansowaną dietę i dostarczanie odpowiedniej dawki substancji odżywczych. Nowa linia batonów proteinowych została opracowana na podstawie szczegółowych badań konsumenckich, które potwierdziły ich wysoką jakość.
Odpowiedź na trendy rynkowe
Dostępne już w sprzedaży batony proteinowe są wolne od konserwantów, sztucznych barwników i GMO, co sprawia, że są odpowiednim wyborem podczas dbania o zdrowy styl życia. Nowoczesna kategoria produktów to odpowiedź firmy na rosnące zapotrzebowanie na funkcjonalną żywność, której jakość idzie w parze z jej wartościami odżywczymi, jak również smakowymi. Produkty zostały opracowane na podstawie szczegółowych badań konsumenckich, które zatwierdziły ich wysoką jakość i atrakcyjność. Testy sensoryczne wykazały, że wariant Purella Protein Waniliowa Stracciatella uzyskał wyższą ocenę smaku niż wiodący proteinowy baton waniliowy na rynku. Konsumenci docenili złożony profil smakowy oraz przyjemność płynącą z jedzenia, co przełożyło się na 88% pozytywnych ocen.
Wejście na rynek batonów proteinowych to dla nas naturalna ewolucja. Naszym celem jest zapewnianie produktów, które nie tylko smakują, ale również dostarczają dobrą energię naszym konsumentom
– komentuje Klaudia Szymańczyk, Brand Manager marki Purella.
Multisensoryczne warianty smakowe
Wprowadzona w lipcu br. linia prezentuje cztery smaki: Crunchy Chrupiące Ciasteczko, Waniliowa Stracciatella, Orzeszki w Karmelu oraz Karmelowe Brownie. Aby zwiększyć świadomość nowej linii, Purella przeprowadza szeroko zakrojoną akcję trialową pod hasłem „Wymieniamy się dobrą energią”, której celem jest dotarcie do 1 miliona konsumentów, otrzymujących mini próbki batonów.
Działania wspierane są intensywną komunikacją w mediach społecznościowych, a także materiałem z sondy ulicznej przeprowadzonej przez popularnego influencera. Batony proteinowe Purella są dostępne zarówno w sieciach handlowych, jak i online, w opakowaniach jednostkowych 45g oraz w zestawach.