-
Batony crunchy
Dynamiczny wzrost rynku zdrowych słodyczy wynika z rosnącej popularności produktów łączących doskonały smak z korzyściami zdrowotnymi. Konsumenci coraz częściej wybierają przekąski bez dodatku cukru, co stawia wyzwania przed producentami tradycyjnych słodyczy i otwiera możliwości dla nowoczesnych marek. Jedną z nich jest, należący do koncernu FoodWell, brand BeRAW, który powstał we współpracy z uznaną trenerką Ewą Chodakowską. Marka, od lat będąca jedną z kluczowych w kategorii zdrowych produktów, idzie o krok dalej, prezentując nową linię CRUNCHY, której flagowym produktem jest baton Crunchy Peanuts & Caramel. Baton ten wyróżnia się połączeniem trzech składników: chrupiących orzeszków arachidowych, słodkiego karmelu i mlecznej czekolady, a wszystko bez dodatku cukru.


Marka BeRAW została stworzona w 2017 roku wspólnie z jej ambasadorką Ewą Chodakowską.
To marka zdrowych przekąsek: batonów, ciasteczek probiotycznych, smoothie oraz kremów orzechowych. Podstawowymi wyróżnikami marki są prosty i czysty skład produktów, naturalne składniki oraz pyszny smak, dostarczające przyjemność bez wyrzutów sumienia.
Produkty marki dedykowane są dla aktywnych kobiet. W 2021 powstała marka BeRAW Kids oferująca produkty dedykowane dzieciom. BeRAW Kids to produkty bez dodatku cukru, bez oleju palmowego, bez sztucznych aromatów i barwników.Marka powstała, by wspierać rodziców w budowaniu zdrowych nawyków żywieniowych u dzieci i zapewnić alternatywę dla popularnych, dosładzanych przekąsek.
KATEGORIE