
Monzer Elabrashy
CEO Prezes zarządu
Karol Kleszcz
CFO, Dyrektor ds. Finansowych Wiceprezes Zarządu
Masz jakieś pytania? Wypełnij poniższy formularz
Monzer Elabrashy to doświadczony lider z 30-letnim stażem. Swoją karierę rozpoczął w firmie Henkel, a następnie spędził 15 lat w Coca-Cola na stanowiskach związanych ze sprzedażą, marketingiem oraz zarządzaniem ogólnym w takich krajach jak Białoruś, Ukraina, Polska, Węgry, Wielka Brytania, Szwecja i Norwegia. Po tym okresie Monzer przez 3 lata pracował w Red Bull, gdzie nadzorował ekspansję na rynki Europy Wschodniej i Azji. Następnie przez 5 lat odnosił znaczące sukcesy jako prezes i przewodniczący zarządu CEDC. Ostatnio Monzer pełnił funkcję wiceprezesa w Juul Labs, gdzie był odpowiedzialny za rozwój marki w regionie EMEA. W sierpniu 2023 roku Monzer dołączył do Foodwell na stanowisko dyrektora generalnego, a od 1 stycznia 2024 pełni funkcję prezesa zarządu.
Menadżer z ponad 23 letnim doświadczaniem w zarządzaniu finansami przedsiębiorstw, z czego ostatnie 16 lat na najwyższych stanowiskach w zarządach spółek oraz w strukturach regionalnych. Doświadczenie zdobywał w międzynarodowych globalnych organizacjach (Baxter, ABB, Nestle, AstraZeneca) zarówno na szczeblu krajowym jak też i globalnym pełniąc role dyrektora finansowego w Rosji, Regionu Europy oraz Turcji i Afryki Południowej. Posiada również bogate doświadczenie zarządzając finansami spółek z portfela funduszy Private Equity oraz spółek właścicielskich (Trec Nutrition, Oshee). W spółce Foodwell od roku 2020 jako Wice-prezes Zarządu. Biznes co-pilot skupiający się na budowaniu wartości spółki, opracowując i wdrażając strategie biznesowe i finansowe, dbając o źródła finansowania ekspansji spółek oraz odpowiednie zarządzanie ryzykiem. Jest również członkiem międzynarodowej organizacji Chartered Institute of Management Accountants (CIMA) zrzeszającej profesjonalistów z dziedziny zarządzania finansami przedsiębiorstw.
Karierę zawodową rozpoczął w 1996 roku w zakładzie BOLS w Obornikach Wielkopolskich. Po kilkunastu awansach wewnętrznych w działach magazynowania, zaopatrzenia i planowania w 2012 roku został Dyrektorem Logistyki w zakładzie BOLS w Obornikach. W wyniku połączenia spółek BOLS w Obornikach, Polmos w Białymstoku oraz Carey Agri w Warszawie i utworzenia firmy o nazwie CEDC otrzymywał dalsze szanse rozwoju. W 2015 roku awansował na stanowisko Dyrektora Łańcucha Dostaw dla wszystkich lokalizacji CEDC, co zaowocowało między innymi utworzeniem Centralnego Działu Usług Wspólnych oraz optymalizacją kosztów logistycznych (utworzenie magazynów buforowych i typu cross-dock dla obsługi dystrybucji). W 2016 roku, w wyniku centralizacji kompetencji, powierzono mu stanowisko Dyrektora Łańcucha Dostaw, Zakupów i Rozwoju w CEDC, co zaowocowało wzrostem wyników nie tylko na poziomie obsługi klienta i łańcucha dostaw, ale przede wszystkim znaczną optymalizacją kosztów oraz wzrostem jakości dla zakupów bezpośrednich i pośrednich.
Od 1 września 2018 roku został Dyrektorem Operacyjnym w CEDC, odpowiedzialnym za: 2 zakłady produkcyjne (produkcja, nakłady inwestycyjne, utrzymanie ruchu i kontrola jakości), zakupy centralne (COGS/bezpośrednie, pośrednie, flota, media), łańcuch dostaw (planowanie, zaopatrzenie, magazynowanie, transport i obsługa klienta), jakość (kontrola jakości, laboratoria, badania i rozwój, technologia) zrównoważony rozwój (zapewnienie jakości, środowisko, zdrowie, bezpieczeństwo i higiena pracy, LEAN/ciągłe doskonalenie), ochrona ( fizyczna i kontrola dostępu).
W październiku 2022 roku zdecydował się przyjąć ofertę firmy RODOWITA Z ROZTOCZA, gdzie miał bezpośredni wpływ nie tylko na optymalizację kosztów operacyjnych ale też na rozwój modelu dystrybucji dla tej organizacji w Polsce.
W październiku 2023 roku dołączył Zarządu spółki FoodWell obejmując funkcję Dyrektora Operacyjnego.
Adam jest osobą profesjonalną i kompetentną, gwarantującą zrównoważony rozwój obszarów QSDCM (Quality, Safety, Delivery, Cost, Motivation). Jest osobą nastawioną na dostarczanie wyników w oparciu o cele KPI, poprzez współpracę między funkcyjną, w szczególności wspierającą sprzedaż, stale poszukującą rozwiązań i nowych możliwości dla ciągłości działania biznesu.
Adam opiera zarządzanie swoim zespołem głównie na poniższych zasadach:
‘SAFETY first.’
‘Non compromise on QUALITY based or Root Cause Analysis.’
‘Focusing on solutions on DELIVERY (not on a problem).‘
‘Looking for opportunity on COST based on benchmark, data and knowledge.’
‘Appreciating sustainable KPI development for MOTIVATION and a winning evolution of culture